
Zasláno: út 29. srpen 2006 10:22
2drutek: u dieselů jak psal romulus je způsobený menšim rozpětim možnejch otáček že to prostě žere s rozdílem o hodně menším než benzíňáky mezi klidnym stylem jízdy a stylem brzda-plyn (tady myslim motory s TD obyčejný D bez turba to maj trošku hodně jinačí )
2jardas: Přesně tak do jinýho než nějákýho TD bych nešel. Měl jsem tu čest s Peugeotem 406 2.0HDi+chiptuning a to je svezení, když nasadim plnou možnou akceleraci od benzínky na dálnici, tlačí mne tenhle turbodiesel do sedačky až k hranici 170kmh, pak sice trošku zvolní ale je na něm cejtit že by chtěl pokračovat

a to všechno se srandovní okamžitou spotřebou MAX 12,5 litu na 100, když pak na 170 jenom držim rychlost tak si řiká podle palubního počítače jenom o 5l což si myslim je docela slušný.
Jen je škoda že jsem s tim nejel v německu na nějákym autobahnu
BTW: Zkuste někdo porovnat tohle a klasickou benzínovou 406ku ve spotřebě ten benzín neni podle mně problém dostat ze 7 litrů třeba na 12 při stylu brzda-plyn u toho HDi se drží spotřeba 5,5 - 8 a 8 když jede člověk jako prase nebo jako já