Zasláno: st 22. prosinec 2010 01:28
Jak jsem psal, nebejt komančů tak tou světovou automobilkou pořád je.
Komanči chtěli aby tatra dělala jenom náklaďáky (ač auta už byla ve světě známá top kvalitou
). A tak poslední osobák před šestsettrojkou (teď přesně nevím označení) zařízli tak, že jeho výrobu přesunuli tuším do kvasin ke škodovce. Škodovka z toho nebyla nadšená => kvalita tatrovky šla o 100% dolů a všude kam se vyvážela s tím měli logicky problémy...
Až když si vrchnost usmyslela že chce papalášfáro, mohli tatrováčtí inženýři vytáhnout na povrch už nějaký ten pátek TAJNĚ vyvíjenou T 603...
Ještě 613ka byla díky designu z italského studia docela obstojný auto, ale všechno se táhlo, další vývoj nulový a po revoluci už byla ta 700 nebo jak dost zaostalá...