
Zasláno: ne 21. červen 2009 23:57
LivArt napsal: tak dnešní benzinové motory jsou tak ekologicky "uškrcené", že veškeré výhody benzinu se stratily ve prospěch dieselu. Hezky je to vidět třeba na favoritu, ten má sice ekologickou normu Euro tak -5, ale zase táhne v celým spektru otáček, umí se svižně rozjet... To dnešní ekologické benziny o objemu 1,3+ neumí..
Tak fanosa co mam tak plni prej euro 2, s tim tahnutim to taky neni tak zhavy, mam sice plyn, ale obcas jezdim na benal a je to teda rozdil, po rovine taha v poho na ctverku, petka to je udrzovaci rychlost, tam zrychlis na 150 z 90tky tak za minutu a to musi byt jeste dobrej den a rovna silnic, jinak je fakt ze auto nevazi nakejch 750, ale trochu vic kilo, ale porad je to oproti fobiim... lehoucky auto(ale taky je to pojizdna rakev)Jinak co se tyce downsizingu tak ho beru, pac benzin stejne zdrazuje a technologie jsou dnes trosku jinde, me staci stopadesatka, vic nepotrebuju jet, je to vo pokutu a vo zdravi. Jinak kdyz sme jeste u toho facka tak se mi na nem libi strasne ta vyska , to je uz takovej pomalu offroad, kazdou polnacku zvladne, zadnej stres, na tlumice prdim, pac sou stejne v haji, po dalsi vyplate kupuju novy(je fakt ze s tema novyma budu mirne opatrnejsi), ale je fakt ze je to bytelny auto co se podvozku tyce, o bezpecnosti radeji nemluvit