Hlavní stránka Přidej se FAQ Mužstvo Hledat Nastavení Skupiny Zprávy SZ Přihlásit se

Guest15

Odpovědět
Obsah fóra VySemNesmíte » Členové
Guest15 (0)
Bažant
Bažant


Příspěvky: 47
Bydliště: Kousek od Osravy
10 000,- VK

Guest15

Zasláno: po 19. září 2005 19:51
Cuss vseci,
tak abych nebyl pozadu tak tady neco napisu o sobe Wink
Jmenuji se Martin Kolář a narodil jsem se dne 16.08.1989 ve Frýdku-Místku, přesněji ve Frýdekné nemocnici ( Místek je moc chudej aby si dovolil vlastní nemocnici Mr. Green ) Po zdárném dokončení studia na základní škole, kde jsem prospěl s vyznamenáním, po celou dobu studia, jsem přešel na Střední průmyslovou školu Frýdek-Místek kde studuji obor Strojírenství již druhým rokem...

Jako průměrný náctiletý synek poslouchám Hip-Hop a D'n'B. Jezdím na sk8tu a samozřejmě rád tunim mobily a vse co se da Whistle . Mno a abych pravdu řekl, tak moc nemusím fotbal. ( sry Darth PZ, Baník mě zklamal ). Jedinný sport který stojí za to je Hokej, na ten se rád dívám jak v TV nebo přímo v hale Smile . Zahraju si rád Ping-Pong a vždy si otestuju jak jsem dobrý v Šenově. Samozřejmě se zajímám také o baby Smile Dívám se taky na telku a to vždy, když me neshání na ICQ či m mobilu Smile Mám rád seriály ( Futurama, Simpsonovi, Přátelé, M*A*S*H, Plastická chirurgie s.r.o. ajiné) a taky filmy spíše ty akční a horory). Snažím se i programovat, dělám ve Visual Basicu a snažím se pochopit logiku C++ Mr. Green ...

Moje nejoblíbenější jídlo je vepřo-knedlo-zelo a smaženej sýr a nejneoblíbenější sou Houby, fuuuj d'oh!

Jinak vastním Siemens S65 který mám mnohokrát vytuněný a předělaný Smile

Jinak jsem takový typ člověka co se nevytahuje a zbytečně neprovokuje lidi ( jak někteří ze třídy) snažím se být kamarádský a pokud možno si to udržet. Jinak tady přikládám svoju fotku ( abych se držel pravidel Mr. Green )

kód:
http://img376.imageshack.us/img376/4291/ja1xf.jpg


Tak to je snad vše,cokoli buete chtít vědět víc tak napište...

Odpovědět