Hlavní stránka Přidej se FAQ Mužstvo Hledat Nastavení Skupiny Zprávy SZ Přihlásit se

Jak na fotbalové výtržnosti?

Jdi na stránku 1, 2, 3  Další  Poslední [vše]
Odpovědět
Obsah fóra VySemNesmíte » Fotbal

Jak řešit fotbalové výtržnosti?

Hlasování není časově omezeno.
Zrušit zápasy s fanoušky:
11% 11% [ 1 ]
Dál využívat policii:
0% 0% [ 0 ]
Používat specializované bezpečnostní agentury:
11% 11% [ 1 ]
Zvýšit tresty za výtržnosti:
77% 77% [ 7 ]
Technické zábrany:
0% 0% [ 0 ]
Něco jiného:
0% 0% [ 0 ]
Celkem hlasů : 9 / Hlasujících: 9
romulus (+28)
Občasný energit
Šéfík


Narozen: 1974 (asi 50 let)
Příspěvky: 3776
Bydliště: Jižní Morava - jak jinak...
60 434,- VK

Jak na fotbalové výtržnosti?

Zasláno: čt 26. únor 2009 09:46
Na fotbal nechodím, tak jsem laik, ale určitě tu máme pár znalejších, tak zkouším nové téma.

Jak by se měly řešit fotbalové výtržnosti? Má na stadionech dohlížet policie placená z našich daní? Má tam dohlížet bezpečnostní agentura, která na to buď nestačí, nebo může být s výtržníky i domluvená (budeme hlídat my, bude klid, bude hlídat někdo jiný, tak bude bordel)? Nebo fanoušky na stadion nepouštět? Použít nějaké technické zábrany (pevné mříže a nezničitelná sedadla)?

Podle mně hlavně zvýšit tresty, nebo výtržníky zkusit obvinit z vážnějších trestných činů. Myslím, že se dá použít i obvinění z obecného ohrožení.
Nemám problém uznat cizí názor. ...ale pravdu mám stejně já.

Jsem proti jakékoliv diskriminaci, hlavně diskriminaci slušných, poctivých a pracovitých lidí..

pecanz (+21)
Hodný chuligán
VIP Pravá ruka
Pravá ruka


Věk: 33 let
Příspěvky: 6656

132 719,- VK
Zasláno: čt 26. únor 2009 11:11
No, pokusím se rozebrat situaci z pohledu někoho, kdo to celkem dosti sleduju a zajímá se o to..