Hlavní stránka Přidej se FAQ Mužstvo Hledat Nastavení Skupiny Zprávy SZ Přihlásit se

mina

Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další  Poslední [vše]
Odpovědět
Obsah fóra VySemNesmíte » Členové
mina (+1)
Odpadlík
Odpadlík


Příspěvky: 460
Bydliště: Brno
10 000,- VK

mina

Zasláno: pá 19. srpen 2005 00:10
Na tento svět jsem přišel v létě roku devatenáctistého osmdesáteho šestého v Brně-od té doby jsem svému městu věrný a asi bych ho jen tak nevyměnil.
Sotva jsem začal vnímat, začal jsem se pokoušet hrát na Atari800 hry a pokoušel se bastlit(berte to s nadhledem-napodoboval jsem dospělé Laughing ). Prý již od útlého dětství jsem projevoval zájem o techniku-vyváděl jsem radostí když jsem viděl dráty VVN a transformator. To mi zustalo takže po základní škole jsem šel studovat obor mechanik elektronik-letos na jaře jsem uspěšně odmaturoval a chystám se pokračovat na FEKT, tak mi držte palečky at mi to vyjde.
Mám rád veškerá jídla snad kromě chuŤově nevýrazných. rád si uvařím, porýpu se v elektronice, pokecám s kamarádama po vysílačce, strašně rád fotím a od té doby co znám VSN tak tady trávím každou svoji volnou chvilku. případné dotazy se pokusím zodpovědět Cool
on les aura!

TaS (0)
Bažant
Bažant


Příspěvky: 171
Bydliště: Ostrava nebo Beskydy
10 025,- VK
Zasláno: pá 19. srpen 2005 10:34
Rozumim ze FEKT je helektro na VUT. co tam? info nebo fakt helektro? Jak jsi psal o tech transformatorech a vvn tak do toho delam ja.

mina (+1)
Odpadlík
Odpadlík


Příspěvky: 460
Bydliště: Brno
10 000,- VK
Zasláno: pá 19. srpen 2005 10:39
no je to odnož VUT brno zaměření elektronika, ja na infošu nechtěl jít mám radši klasickou elektorniku než programování...infoša je myslim FEI nebo tak něco(ti maji zkratek).
Obor asi telekomunikační technika a elektronika-uvidime jak mi to vyjde Think
on les aura!

busch (+9)
hodná ovečka
VIP Řízek
Řízek


Příspěvky: 1770
Bydliště: 192.168.2.169
36 528,- VK
Zasláno: pá 19. srpen 2005 12:05