Hlavní stránka Přidej se FAQ Mužstvo Hledat Nastavení Skupiny Zprávy SZ Přihlásit se

Mobilní klimatizace

Odpovědět
Obsah fóra VySemNesmíte » Elektronika
jenda^^ (+36)
Wannabe pussy
Šéfík


Věk: 33 let
Příspěvky: 27846
Bydliště: Schlackenwerth
826 606,- VK

Mobilní klimatizace

Zasláno: so 22. prosinec 2018 02:19
Nekupovali jste nebo nevlastníte někdo mobilní klimatizaci?
Nějaký tipy, nápady, zkušenosti?

-----

Já na ně tady teď koukám, že je zima, tak jsou teoreticky levnější a nejsou vyprodaný a vůbec nevím, co si vybrat. Chci od toho, aby to umělo klimatizovat, večer po celodenním pařáku to vychladilo místnost 4×5×2,5 m (20m^2 / 50 m^3) s tím, že při spaní se to vypne, a aby to umělo (přes zimu) odvlhčovat/vysoušet místnost.

Tak to tady studuju a mám čím dál větší pocit, že je to na prd všechno, když to není splitová klimatizace, jenže něco takovýho do bytu neudělám.
Takže budu muset tahat hadici oknem.
Záleží vůbec na tom, co vezmu, nebo mám vybírat jenom podle ceny a výkonu? Laughing

Na Heuréce je docela vysoce hodnocený Sencor SAC MT9012CH za 9 tisíc, ale ten má v návodu napsáno, že chce i při vysoušení tahat výfukovou hadici z okna Shocked
Pak mě zaujal, ani nevím proč vlastně Electrolux EXP34U338CW, který je na Mallu s nějakým kupónem za 8 tisíc...
Ale stejně na to koukám a vidím jenom bílou škatuli a nějaký čísla, který asi jako vyhovují velikosti místnosti.
Asi nejvíc se mi líbí Sinclair AMC-14AN1 z toho důvodu, že jako jeden z mála uvádí i třeba vysoušecí výkon (na webu mají tabulku s hromadou čísel, tak to na mě působí, že ví, co dělají), ale dávat za takovou bednu, kterou použiju pár dní do roka, 12+ tisíc už mi přijde hrozně moc.
Moje nejoblíbenější téma (´・ω・`)

jirkacv (+24)
Real pussy
VIP Řízek
Řízek


Narozen: 24.1.2007 (17 let)
Příspěvky: 6736
Bydliště: Praha
400 990,- VK
Zasláno: so 22. prosinec 2018 03:27