Hlavní stránka Přidej se FAQ Mužstvo Hledat Nastavení Skupiny Zprávy SZ Přihlásit se

Nuda je hrozna vec :D

Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další  Poslední [vše]
Odpovědět
Obsah fóra VySemNesmíte » Co se jinam nehodí
kenas (+5)
Odpadlík
Odpadlík


Příspěvky: 912
Bydliště: Brno, Kr. Pole
10 095,- VK

Nuda je hrozna vec :D

Zasláno: ne 14. srpen 2005 12:22
Lidi HELP! piste sem ruzny veci co se daji delat o prazdninach. Ja uz jsem zoufalej a strasne se nudim. Nemusite psat at travim vic casu na VSN nebo SM a taky abych chodil do prace (bleeee) Jsem student a tak si musim uzit zivota a ne pracovat. Mr. Green

PS: Za kazdou radu dostanete bod a kdyz jich budete mit 1000 koupim vam lizatko Twisted Evil Twisted Evil

Mark Pawl (+4)
Odpadlík
Odpadlík


Příspěvky: 1321

10 155,- VK

Re: Nuda je hrozna vec :D

Zasláno: ne 14. srpen 2005 12:30
.::kenas::. napsal:
Lidi HELP! piste sem ruzny veci co se daji delat o prazdninach. Ja uz jsem zoufalej a strasne se nudim. Nemusite psat at travim vic casu na VSN nebo SM a taky abych chodil do prace (bleeee) Jsem student a tak si musim uzit zivota a ne pracovat. Mr. Green

PS: Za kazdou radu dostanete bod a kdyz jich budete mit 1000 koupim vam lizatko Twisted Evil Twisted Evil

Mno, já sice pár let už prázdniny nemám, ale tak stručnej soupis věcí co dělám když se nudím:

Seženu někoho na pivo a jdu, tvořim grafiku | muziku, fotím, vezmu nějakou kamarádku ven, pařim nějakou hru (ale to minimálně), koukám na filmeček (ať už na počítači, DVD, či v televizi), brouzdám po netu a hlavně projíždím VSN Razz

jenda^^ (+36)
Wannabe pussy
Šéfík


Věk: 33 let
Příspěvky: 27846
Bydliště: Schlackenwerth
826 606,- VK
Zasláno: ne 14. srpen 2005 12:42
Mam stejnej problem jako kenas. S kámošem občas vyrážim na kolo, ale jinak hry mě neba, grafika mě neba, skládání mě neba, filmy nemam Mr. Green ...kamarádky nemaj čas Mad ...a na netu nevim na co bych se furt koukal Very Happy
jo a na pivo sem moc mladej a stejně mě to nijak nepřitahuje Wink Mr. Green Angel