
Zasláno: čt 10. červen 2010 17:38
Jsem to tu už psal...
Jedu, jedu... začne to rachtat, tak zastavim, vidim, že se trhá klíňák... Tak říkám, že to nějak dojedu než se dorve úplně...
Ujedu kilák, začne svítit přehřívání motoru, vrazim neutrál a ujedu asi půl km k místu, kde chci zastavit. Asi 50 m předním zařadím rychlost, abych dojel... a motor už nejde...
Tak volam tátovi, ten asi za 2 hodiny přijede se známým automechanikem.... Vyměníme klíňák a stejně to nestartuje...
Tak se to odtáhlo... (40 km a z toho asi 30 z kopce, takže furt na brzdách, v půlce se z brzd začalo normálně kouřit a smrdět)
No a v pondělí se to konečně rozebral - natrhl se v motoru řemen a podjel o 8 zubů. Tim se rozhodila synchronizace těch součástí a všech 8 pístů se pozdravilo se všema 4 válcema...
Takže bude novej motor, protože tohle je totálně celý doprasený, zohejbaný, netěsný...