
Zasláno: čt 2. červen 2011 21:34
Ty jo, od Alzy si nekoupím už ani zlámanou grešli! Čekal jsem všechno možné jen ne toto. Dojedu tam s tou tiskárnou, že jí chci vrátit během 14 denní lhůty:
- naprosto vypatlaný pracovníci na přepážkách
- od začátku strašně neochotný
- nemají tam ani nadřízeného
- pak začal vypočítávat, kolik mi "strhne" (i když podle § nemají strhnout nic - vím to moc dobře. vždyť jsem měl i celý předmět Ochrana spotřebitele s přednáškami s lidmi z SOS) - prý nové cartridge a vyčištění za 2100 Kč
- když se mi to nelíbilo, tak vybalil tiskárnu a začal na ni "zkoumat fólii" a potom mi jí vrátil, že tam má škrábance (na 90% tam nějaké vytvořil nebo tam už byly) - ani toto by nemělo být na závadu, obchodník si může v případě opotřebení strhnout přiměřenou % částku
- když se mi to nelíbilo a opět jsem chtěl vedoucího, tak si na monitoru vyštrachal, že osobní odběr není nákup přes internet!!! přitom podle běžného výkladu je důležité, jakým způsobem byla vytvořena objednávka! ne jak byla dopravena (pošta, přepravní služba, osobně)
- a navíc se podle jeho hlášek použité zboží vrací doprodeje jako úplně nové (prý poškrábaná se nedá prodat jako nová)
tak teď budu psát e-mail vedoucímu reklamací. tady jde už o princip! zároveň pošlu pomět ČOI (ať si u nich koupí tiskárnu a pak jí jdou vrátit. to budou koukat.
NoArtist / NoName