
Zasláno: so 1. září 2012 15:56
všechno se řeší. u benziňáku to sníží spotřebu cca o 40%. takže ta vyšší spotřeba je bezpředmětná. více energie ti dodá silnější altík, vyvíječ nesmí být moc velký (spotřeba se řídí sáním). pokud ses pořádně díval, tak velikost je velmi variabilní. přidáváš nebo ubíráš nerezové desky.
množství vštřikovaného benzínu se řídí počítačem v autě. logicky-více vodíku je méně benzínu. u některých systémú jsem si všimnul řízení vyvíječe regulací proudu (běžná věc).
samozřejmě to bude metodou pokus-omyl (že by bum-bác

). no samozřejmě začnu s menší verzí
soused má kamionovou dopravu a do jednoh tahače si to nechává oficiálně monovat nějakou německou firmou. garantují mu úsporu 30%. pro mějako laika je ovšem nepochopitelné, jak to, že to fungujei u dieselu, když to nemá zapalovací svíčky.
Matrix. Že by....?//Starosti o dům a o syna. Krásné starosti...//Kdo je zvědavý, bude brzo chytrý...//Modelky, vzpamatujte se! Štíhlé baby jsou hnusné!!!//Nepotřebuji sex. Mně jebe vláda každá den!//Když husu, tak pečenou, když holku, tak svlečenou...