Hlavní stránka Přidej se FAQ Mužstvo Hledat Nastavení Skupiny Zprávy SZ Přihlásit se

p!p@

Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další  Poslední [vše]
Odpovědět
Obsah fóra VySemNesmíte » Členové
p!p@ (+13)
🦆🦆🦆🦆🦆
VIP Chlapík
Chlapík


Věk: asi 26 let
Příspěvky: 9082
Bydliště: rozhodnutím strany bezdomovec
861 602,- VK

p!p@

Zasláno: pá 3. červenec 2009 22:09
Takže jmenuju se Pavel (příjmení vám neprozradím, ale garantuju vám, že punkovější příjmení nenajdete.. Mr. Green ) a narodil jsem se v nakrásnějším městě na Moravě (ne, Brno to není! Mr. Green ) někdy na konci 20. století... Mr. Green

Jsem pořád ještě student a v současné době studuji na 2. nejstarší univerzitě na sever od Alp. Nestuduju tam žádnou měkkou filozofii, ale pořádně tvrdý obor, a to tak tvrdý, že je dokonce ve vyjmenovaných slovech! Mr. Green

Moje zájmy:
Rád rozebírám věci, dokud nepřijdu na to, jak fungují.. občas je ale problém je složit zpět, protože často nějaké díly přebývají.. Mr. Green Mr. Green Mr. Green Takhle dopadl i můj Siemens M65.. Mr. Green

Na předpředpředposledním srazu Siemensmanie jsem vyhrál BenQ-Siemens EF81 Dance a Einex mi to závidí doteď.
Teďka mám několikáte HTCčko, na kterým se toho dá dělat mnohem víc.. a navíc protože je to skoro taková cihla jako SXG75, tak se s tím dá v klidu i zabít cigán.. Mr. Green