BMW e46? Myslel jsem, že BMW kupují hlavně tzv. petrolheadi, co chtějí driftovat a diesel neuznávají...
I když, v Německu diesely pomalu zakazují, takže se prý teď v bazarech dají koupit levně...
LivArt
Zaslal: út 19. březen 2019 17:32 Předmět:
U E46 je to jedno. Než někam dojedeš, upadne ti zadní náprava.
777_xxx_777
Zaslal: po 27. únor 2017 00:43 Předmět:
co myslete, jaký motor vybrat na použitém baveraku e46: benzinový nebo diesel?
LivArt
Zaslal: po 14. listopad 2016 19:20 Předmět:
Ono záleží na typu té automatické převodovky, klasický hydroměnič je udělanej tak, aby mu to bylo jedno. Leda bys stál opravdu dlouho na Dčku na místě, pak se začne přehřívat olej.
Co se týče manuálu, tak tam trochu plynu dej, ať to nekoktá někde nad volnoběhem.
jirkacv
Zaslal: po 14. listopad 2016 15:28 Předmět:
Hlavne bys tim prisel o tu hlavni vyhodu automatu v kolonach
jirkacv
Zaslal: po 14. listopad 2016 15:27 Předmět:
To se snad ani nema. On se vyrovna s tim ze brzdis a zaroven by chtel jet.. v manualu by to zaclo rychle smrdet, ale automat je automat
Moucha
Zaslal: po 14. listopad 2016 15:23 Předmět:
Asi neznám ale nikoho, kdo by v automatu na křižovatkách, kolonách, kolonách do kopce řadil Nko..
jirkacv
Zaslal: po 14. listopad 2016 15:14 Předmět:
jj prave, v automatu musis fakt stat na brzde a vyradit. Dcko proste tahne furt
Moucha
Zaslal: po 14. listopad 2016 15:01 Předmět:
Tak u automatů jsem si všiml, že tak nějak podobně to asi funguje Neboť často vidím na křižovatkách auta, jak se pomalu chtějí rozjíždět a brzdovky jim vzadu ještě svítí..
jirkacv
Zaslal: po 14. listopad 2016 14:56 Předmět:
no automat asi zalezi jakej typ.. ale tam to funguje cele jinak ne, tam kdyby to byl manual tak jako bys mel porad trochu povolenou spojku.. proste porad to trochu tahne, i kdyz stojis na brzde - jen tou brzdou to prebrzdis Takze to se podle me neda srovnavat