Hlavní stránka Přidej se FAQ Mužstvo Hledat Nastavení Skupiny Zprávy SZ Přihlásit se


Odeslat odpověď
Uživatelské jméno
Předmět
Tělo zprávy
Barva písma:  Velikost písma:
Vložit média:
Smajlíky
Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused
Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad
Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question
Idea Arrow Neutral Mr. Green Applause d'oh!
Drool Liar Shame on You Pray Anxious Not Talking
Think Brick Wall Whistle Angel Hand Sick
Shhh Eh? Dance Silence Slinták Magor
Thumb up! Thumb down! Zvracím Potěšený Mňau!
Předvolby
HTML: VYPNUTO
BBcode: POVOLENY
Smajlíky: POVOLENY


Antispamová jazyková kontrola:
Zadej (číslem) správnou odpověď.
Kolik je osm krát devět?

Přehled tématu [obnovit]
jenda^^
Příspěvek Zaslal: út 30. červen 2009 12:11 Předmět:
Tak to už není náhoda. Za to můžou ufouni.

jenda^^
Příspěvek Zaslal: pá 19. červen 2009 08:17 Předmět:
Jo, tak ten článek jsem dočetl tak daleko, abych pochopil, o čem je... Smile

Beat
Příspěvek Zaslal: čt 18. červen 2009 14:17 Předmět:
Ten seriál je vynikající, ale kde se dá sehnat nevím.Napiš si do televize? Angel Angel Laughing Laughing Laughing

Jinak se vrátím k tomu článku. Přečetl jsem si ho ještě jednou a probral s jedním znalcem v oboru. Né že by to co tam je napsaný nebylo možný, ale je to dost přehnaný. Hlavně se to týká jen ČSA!!!! To jak je to jinde neví a nezmiňuje. Připomíná mi to "dopisy znalců" co sem dával Quab ohledně radaru, jak někdo žil 2 roky u jejich radaru a jak mu bylo zle. Prostě to má jen nasrat budit dojem pravdy. Již to neberu tak tragicky.

romulus
Příspěvek Zaslal: út 16. červen 2009 21:42 Předmět:
Stručně: dnešní piloti nezačínají postupně na kluzácích, přes mnoho hodin na malých letadlech atd., takže neumí lítat, ale jen obsluhovat palubní přístroje. Když jim zhasnou, nebo začnou zobrazovat nesmyslné údaje, můžou jenom bezradně listovat instrukcemi v příručce... d'oh!

Btw.: koho trošku zajímá pozadí, doporučuju seriál MayDay, v ČT promítaný v překladu pod názvem Letecké katastrofy. Člověk se tam nedozví jen o těch nehodách, ale víc o pozadí, jak vůbec funguje dnešní letecký provoz. Určitě víte, kde to sehnat... Wink

jenda^^
Příspěvek Zaslal: út 16. červen 2009 21:29 Předmět:
Konečně jsem se odhodlal, že si přečtu to na tom blogu, ale je to strašně dlouhý... Shrnutí pls. Mr. Green

romulus
Příspěvek Zaslal: út 16. červen 2009 20:20 Předmět:
Omlouvám se, byl to prý Airbus 330. Více zde:

http://www.ceskatelevize.cz/program/detail.php?idec=205%20382%2053207/0002

A to letadlo, co v Americe přistálo na řece Hudson, byl taky Airbus.

romulu s
Příspěvek Zaslal: út 16. červen 2009 18:03 Předmět:
Omyl. Rekord v klouzavem letu s dopravnim letadlem ma Airbus 310 a to celych 150km. Ma maly naporovy generator, ktery udrzuje v provozu nejdulezitejsi systemy.

A pilot by opravdu mel mit zkusenosti s letanim bez pristroju. Pak by nespadl do more, kdyz mu pristroje hlasi, ze leti o 3000m vys a 200km rychleji, protoze mechanik zapomnel prelepena cidla statickeho tlaku. Atd...

palucko
Příspěvek Zaslal: út 16. červen 2009 16:09 Předmět:
pecanz napsal:
Ale ten pilot v tom článku popisuje hlavně jednu věc - že dnešní piloti nemají nic odlétané na bezmotorových kluzácích, ale ne všechny letecké katastrofy probíhají tak, že by se daly zachránit sklouznutím někde na vodu nebo do terénu, to je jenom zlomek..


ten AIRBUSS fungoval na servomotoroch , nie na hydraulike , ked vypadne elektrina nejdu ani spominane motory a nejde ani ovladat lietadlo ,a ani klzavy let nejde tym padom , d'oh!

Beat
Příspěvek Zaslal: út 16. červen 2009 15:57 Předmět:
Ale to jak v Americe přistál s letadlem na řece bylo jen díky tomu že uměl klouzavý let!!! To jsou právě ty skutečnosti a zkušenosti a pokud nemá přirozený odhad rychlosti když přístroje selžou, tak to je opravdu jen cvičená opice a né pilot!



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Czech translation by Azu; Revised by drake127

www.elektrocigler.cz | Tisk v Brně | Barel Rock | Bejci.cz | Dětská lékárna