Hlavní stránka Přidej se FAQ Mužstvo Hledat Nastavení Skupiny Zprávy SZ Přihlásit se

OT

Jdi na stránku První  Předchozí  1, 2, 3 ... 2658, 2659, 2660 ... 2935, 2936, 2937  Další  Poslední
Odpovědět
Obsah fóra VySemNesmíte » Co se jinam nehodí
LivArt (+23)
Tuňák
VIP BigBoš
BigBoš


Příspěvky: 10732

534 469,- VK
Zasláno: st 5. leden 2011 23:04
einex: ne, ale jsou schopní ti říct do kdy je záruka
Je-li život děvka, správný muž ji plácne po zadku a jde dál.

Radši se usouložit k smrti, než v domově důchodců vzpomínat na pracovní úspěchy.

palucko (+21)
The Koza Boy
VIP BigBoš
BigBoš


Věk: asi 34 let
Příspěvky: 6482
Bydliště: Bratislava Slovakia
167 754,- VK
Zasláno: st 5. leden 2011 23:18
LivArt , niesu

Pretože oni su vyrobca , vyrobí a distribuje na predajne a na predajni sa až predá a vtedy začína plynúť záručná lehota

takže ak je niečo rok a na predajni a predá sa to zaruka platí až od ftedy ... ale výrobca netuší kedy to bolo..
Obrázek

Limens (+4)
VIP Bažant
Bažant


Věk: asi 34 let
Příspěvky: 516
Bydliště: V bytě
32 285,- VK
Zasláno: st 5. leden 2011 23:18
Elephant napsal:
NoviS napsal:
EINEX: Jako přál bych ti aby jo,ne že ne, Very Happy ale to by museli být tak hodní, až by byli blbí.

Kupoval jsem tam mámě k vánocům digi kuchyňskou váhu a bylo mi jasně řečeno účtenka = záruka.

LivArt: Když u datartu nevyplňujou záručák, co je třeba v krabici u výrobku... nevim nevim. Think
Odpovím ti podle předmětu Ochrana spotřebitele: je jedno, jestli máš k počítači záručák nebo účtenku. Záruka platí tak či tak. Jestli budou dělat nohy, to je něco jiného. Pokud si nevyplnili záručák, není to tvůj problém (to je jejich povinnost ho vyplnit - jinak si tam můžeš doplnit, co chceš). A samozřejmě, měli by mít záznamy sériových čísel, co prodali...

Že je jedno jestli záručák nebo účtenku je mi jasný, ale když ti u datartu dají účtenku jako záručák, a ty ji ztratíš (einex) tak bych řekl že na záruku můžeš zapomenout. Záručák ti dali v podobě té účtenky, a jak píšeš, že je jedno jestli máš to nebo ono, tak snad nemusíš mít obojí, ne? Oni dali doklad o koupi, záruce a to že ho pak zákazník ztratí je problém jeho a ne jejich ba ne?
A u záručáku snad musí být razítko prodejce aby byl platný, ne? Jako že ho firma (výrobce - acer) nemusí brát, pokud si tam doplníš co chceš, ne?

LivArt (+23)
Tuňák
VIP BigBoš
BigBoš


Příspěvky: 10732

534 469,- VK
Zasláno: st 5. leden 2011 23:23
palucko: k vám když někdo pošle telefon, tak taky vyřešíte opravu a u toho si řešíte sami, jestli je jako záruční nebo ne Wink Prostě napíšete do toho obchodu, kde byl koupen. To samý udělají v aceru.
Je-li život děvka, správný muž ji plácne po zadku a jde dál.

Radši se usouložit k smrti, než v domově důchodců vzpomínat na pracovní úspěchy.

Limens (+4)
VIP Bažant
Bažant


Věk: asi 34 let
Příspěvky: 516
Bydliště: V bytě
32 285,- VK
Zasláno: st 5. leden 2011 23:31
LivArt: Řekl bych, že to, jestli je oprava záruční nebo ne jim řekne už ten obchod, kterej jim fon poslal. Think Akorát samozřejmě posoudí, jestli bude ta záruka uznaná nebo ne.

LivArt (+23)
Tuňák
VIP BigBoš
BigBoš


Příspěvky: 10732

534 469,- VK
Zasláno: st 5. leden 2011 23:32
NoviS: jenže do servisu to můžeš poslat klidně sám, protože záruku poskytuje ten výrobce, takže oni si vyřeší, jestli je to jako záruční oprava, v rámci toho si musí zjistit, do kdy platí záruka.
Je-li život děvka, správný muž ji plácne po zadku a jde dál.

Radši se usouložit k smrti, než v domově důchodců vzpomínat na pracovní úspěchy.

Elephant (+10)
Žůžouškové kopečky
VIP Chlapík
Chlapík


Narozen: 2. srpen
Příspěvky: 7278
Bydliště: Praha
379 413,- VK
Zasláno: st 5. leden 2011 23:51
Livart: u nás podle českého práva bys měl nosit zboží pouze k prodejci a ten ho následně odeslat k posouzení přímo k výrobci. Ale většina výrobců ti umožňuje reklamovat přímo u nich (asi jim obchodník odesílá sériové číslo s datem prodeje).

Einex: zkus pogooglit občanský zákoník a zákona na ochranu spotřebitele (většina na tebe bude nechápavě koukat jen, když je zmíníš...a když k tomu zmíníš i třeba vymyšlený paragraf, budou mít respekt Mr. Green )

NoviS: právo rozlišuje záruční list a doklad o koupi! Jestli Datart říká, že u nich je účtenka záručním listem, tak je to minimálně obcházení zákoníku. A záruční list by ti měli VŽDY vyplnit. Jinak si ho můžeš vyplnit sám (např. datum, natisknout razítko a udělat jednu muří nohu)...

Já bych zkusil postup, že bych nejdřív zašel na informace a zeptal se jich jestli si zaznamenávají sériová čísla prodaných výrobků s datem. A potom je požádat, aby ti vytiskli novou účtenku, protože ti např. vybledla (to se děje dost často)... Jestli nebudou ochotní, tak na ně tas paragrafy a jejich nevyplněný záručák a čeho se dopouštějí... (dobré je zmínit ČOI, že jí na tento stav upozorníš apod.)
NoArtist / NoName

EINEX (+14)
Superstar z TV Nova
VIP Řízek
Řízek


Věk: 34 let
Příspěvky: 1645
Bydliště: Havířov - nejstarší město ČR
53 388,- VK
Zasláno: čt 6. leden 2011 00:00
Super děkuju za rady.Ještě že jsem od přírody drzý, tak to zítra vyzkouším Mr. Green
Mr. GreenMr. GreenObrázek Obrázek Mr. Green

palucko (+21)
The Koza Boy
VIP BigBoš
BigBoš


Věk: asi 34 let
Příspěvky: 6482
Bydliště: Bratislava Slovakia
167 754,- VK
Zasláno: čt 6. leden 2011 10:46
skus a uvidiš ale podla mna by si to mal riešiť cez ten obchod.. ale stym ti asi nepomožu ak nemáš učtenku
Obrázek

EINEX (+14)
Superstar z TV Nova
VIP Řízek
Řízek


Věk: 34 let
Příspěvky: 1645
Bydliště: Havířov - nejstarší město ČR
53 388,- VK
Zasláno: pá 7. leden 2011 16:35
Tak novou záruku dali, ale musel jsem tam říct přesný den kdy jsem to koupil Mr. Green
Mr. GreenMr. GreenObrázek Obrázek Mr. Green

Odpovědět
Obsah fóra VySemNesmíte » Co se jinam nehodí
Strana 2659 z 2937




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Czech translation by Azu; Revised by drake127

www.elektrocigler.cz | Tisk v Brně | Barel Rock | Bejci.cz | Dětská lékárna