Hlavní stránka Přidej se FAQ Mužstvo Hledat Nastavení Skupiny Zprávy SZ Přihlásit se

Norton

Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další  Poslední [vše]
Odpovědět
Obsah fóra VySemNesmíte » Členové
Norton (+8)
VIP Chlapík
Chlapík


Příspěvky: 1000
Bydliště: Brno
10 895,- VK

Norton

Zasláno: po 19. září 2005 22:41
Zdarvím,
napsání o něco o sobě jsem dlouho odkládal,protože...jsem prostě línej Very Happy Až teď mě k tomu dokopal romulus a jeho úkol ve VyHozených.

Tak,kde začít?No,narodil jsem se v Brně 21.6.1984.Brno jsem si za svůj život velice oblíbil a určitě by se mi z něho nechtělo.Chodil jsem na základku do výběrové třídy (vůbec netuším,jakým omylem jsem se tam dostal Shocked ) s výukou Francouzštiny (na jazyky jsem levej,takže z 6let výuky si pamatuju tak možná "bonjour" a "au revoir").Pak jsem šel na soukromé gymnázium (nemůžou být všichni tak inteligentní aby se dostali na státní školy Twisted Evil ) a teď studuju fakultu Informatiky a fakultu Přírodovědy na MU.Tak to je asi tak vše k mému dosavadnímu životu.

Záliby: Toho je hodně...teď hlavně šipky (musíme trénovat na druhou ligu),fotbálek,kulečník,pivo Slinták ,dobré jídlo (hlavně žádná zelenina Shame on You a hodně masa) Slinták ,sex Slinták ,lyžování (ale už jedině na "miniskách"),mobily a vše co k nim patří atd. atd. ...

Oblíbené filmy/seriály:Samotáři,Jedna ruka netleská,Pulp Fiction,Kill Bill ( a vůbec všechny filmy od Tarantina),M*A*S*H (mám skoro všechny díly nahraný na videu a viděl jsem je asi 10x,tenhle seriál prostě nemá chybu),Přátelé.

Nesnáším:Arogantní a protivné lidi,krásné ale vypatlané ženské,Úvod do informatiky,účty za mobil.

Případné dotazy,stížnosti,prosby,nadávky,výhružky posílejte mému tiskovému mluvčímu Laughing

A zde samozřejmě nezbytné fotky (prosím nechtějte po mě zaplatit praslý monitor,vypadené skla z brýlí čí operaci za vypálené oči Not Talking )
Ten v tom červeným jsem já
Ten/ta v popředí Laughing
Těsně před skokem
Těsně po skoku
Ten v tom obleku Wink
No comment Shhh