Hlavní stránka Přidej se FAQ Mužstvo Hledat Nastavení Skupiny Zprávy SZ Přihlásit se

OT

Jdi na stránku První  Předchozí  1, 2, 3 ... 1189, 1190, 1191 ... 2934, 2935, 2936  Další  Poslední
Odpovědět
Obsah fóra VySemNesmíte » Co se jinam nehodí
drutek (+16)
věčně sprostý vyděrač
VIP Kořeň
Kořeň


Narozen: 23.4.1973 (52 let)
Příspěvky: 6797
Bydliště: Český Těšín, největší město v republice
51 277,- VK
Zasláno: pá 27. červenec 2007 14:47
mě stačí tak 3/4 mega, jen abych rozjel stavbu baráku (vlastně i koupil pozemek, který mám vyhlídnutý)
Matrix. Že by....?//Starosti o dům a o syna. Krásné starosti...//Kdo je zvědavý, bude brzo chytrý...//Modelky, vzpamatujte se! Štíhlé baby jsou hnusné!!!//Nepotřebuji sex. Mně jebe vláda každá den!//Když husu, tak pečenou, když holku, tak svlečenou...

Moucha (+32)
... bzzzz!
Šéfík


Věk: 32 let
Příspěvky: 10109
Bydliště: Budějce, tam by chtěl žít každý :)
226 121,- VK
Zasláno: pá 27. červenec 2007 14:52
Tak prosim o 1 milion, prosim o prevod na ucet diky Wink

borix (+13)
Odpadlík
Odpadlík


Příspěvky: 4425
Bydliště: At the end of infinite loop
10 475,- VK
Zasláno: pá 27. červenec 2007 15:10
Tak algoritmus už takmer funguje(dokáže usporiadať všetko okrem posledného políčka(teda aspoň v tom malom poli 4x4).
/*
Tak už som aj to opravil, algoritmus je hotový a pripravený na použitie.
Teraz už len kúpiť tú blbú hraciu dosku Neutral Mr. Green .
*/

/*2
Človek by neveril, koľko možností riešení má to ukážkové eternity. Tu máte krátky výpis riešení(zďaleko nie celý), ktorý mi vypľuľ môj algoritmus:
kód:
1(0) 10(1) 15(1) 4(3)
9(0) 6(2) 5(1) 13(2)
12(0) 7(3) 8(0) 11(2)
3(1) 14(3) 16(3) 2(1)

1(0) 10(1) 15(1) 4(3)
9(0) 6(2) 5(1) 13(2)
12(0) 8(3) 7(0) 11(2)
3(1) 14(3) 16(3) 2(1)

1(0) 10(1) 15(1) 4(3)
9(0) 6(3) 7(2) 13(2)
12(0) 5(2) 8(0) 11(2)
3(1) 14(3) 16(3) 2(1)

1(0) 10(1) 14(1) 2(0)
9(0) 6(3) 8(2) 16(2)
12(0) 7(2) 5(3) 15(2)
3(1) 11(3) 13(3) 4(0)

1(0) 10(1) 15(1) 4(3)
9(0) 6(3) 8(2) 16(2)
12(0) 7(2) 5(3) 14(2)
3(1) 11(3) 13(3) 2(1)

1(0) 10(1) 14(1) 2(0)
9(0) 7(3) 5(1) 16(2)
12(0) 6(1) 8(3) 15(2)
3(1) 11(3) 13(3) 4(0)

1(0) 10(1) 15(1) 4(3)
9(0) 7(3) 5(1) 16(2)
12(0) 6(1) 8(3) 14(2)
3(1) 11(3) 13(3) 2(1)

1(0) 14(1) 15(1) 4(3)
9(0) 7(2) 5(1) 13(2)
12(0) 6(2) 8(0) 11(2)
3(1) 10(3) 16(3) 2(1)

1(0) 14(1) 10(1) 2(0)
9(0) 7(2) 8(0) 11(2)
12(0) 6(3) 5(2) 15(2)
3(1) 16(3) 13(3) 4(0)

1(0) 14(1) 15(1) 4(3)
9(0) 8(2) 5(1) 13(2)
12(0) 6(2) 7(0) 11(2)
3(1) 10(3) 16(3) 2(1)

1(0) 14(1) 10(1) 2(0)
9(0) 8(2) 7(0) 11(2)
12(0) 6(3) 5(2) 15(2)
3(1) 16(3) 13(3) 4(0)

Vysvetlivky k výpisu:
Číslo pred zátvorkou značí poradie čísla v hracom poli(ro by malo byť na zadnej strane každej časti). V tom internetovom to ide po rade(1,2,3,4,...16), najprv riadky po skončení riadku sa prejde na ďalší stĺpec. Číslo v zátvorke značí, koľkokrát treba to puzzle otočiť(doprava).
*/
Na počiatku bola prázdna množina.

busch (+9)
hodná ovečka
VIP Řízek
Řízek


Příspěvky: 1770
Bydliště: 192.168.2.169
36 528,- VK
Zasláno: pá 27. červenec 2007 16:58
A ted to naprogramovat pro tu real vezi, ktera ma trosku vic policek, tech barevnych hran je misto 4 pres deset...no drzim ti place Mr. Green I těch správných kombinaci bude tolik, že se z toho pos... Mr. Green
Veselé Vánoce!

borix (+13)
Odpadlík
Odpadlík


Příspěvky: 4425
Bydliště: At the end of infinite loop
10 475,- VK
Zasláno: pá 27. červenec 2007 17:01
Program je univerzálny, stačí predefinovať 2 konštanty a už pracuje s 256 políčkami Wink . Počtom farieb limitovaný nieje(teda pardón je, je to myslím niećo cez 4 milióny(čiže horná hranica integeru v C)).
//Jediné, čoho sa bojím je, že to bude robiť ten program pridlho(tj. niekoľko dní) Neutral .
Navyše na mojej "úžasnej" mašine...
Na počiatku bola prázdna množina.
Příspěvek upravil 1× borix, naposledy pá 27. červenec 2007 17:03.

busch (+9)
hodná ovečka
VIP Řízek
Řízek


Příspěvky: 1770
Bydliště: 192.168.2.169
36 528,- VK
Zasláno: pá 27. červenec 2007 17:03
A jak dlouho ti pocita ty reseni pri 4x4?
Veselé Vánoce!

borix (+13)
Odpadlík
Odpadlík


Příspěvky: 4425
Bydliště: At the end of infinite loop
10 475,- VK
Zasláno: pá 27. červenec 2007 17:04
Pri 4x4 je to chvíľka(maximálne pár sekúnd).
Na počiatku bola prázdna množina.

busch (+9)
hodná ovečka
VIP Řízek
Řízek


Příspěvky: 1770
Bydliště: 192.168.2.169
36 528,- VK
Zasláno: pá 27. červenec 2007 17:06
tak u 256 to asi chvilka nebude Smile
Opravdu si myslíš, že by dali do prodeje hru s odměnou 2 mil, jejiž řešení je schopný průměrný programátor naprogramovat za den, dva? Wink
Veselé Vánoce!

hanni (+17)
VIP Suchý moderátor


Příspěvky: 1500
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
10 550,- VK
Zasláno: pá 27. červenec 2007 17:07
borix:vidis,kolko moznych rieseni ma 4x4...co potom original Eternity II?Prave v tom je najvacsi problem,ze program zrata vsetky mozne riesenia a tych bude na mraky...ale to spravne je jen jedno Wink
Obrázek

borix (+13)
Odpadlík
Odpadlík


Příspěvky: 4425
Bydliště: At the end of infinite loop
10 475,- VK
Zasláno: pá 27. červenec 2007 17:14
To hanni:
1. Čím je ich viac, tým je menej možňostí(aspoň teoreticky).
2. Stačí zaslať ľubovoľné správne riešenie. To, že riešenie nieje len jedno, priznáva aj sám tvorca hry.
To busch:
Áno, takmer všetko sa totiž dá naprogramovať.
Akurát tam môžu také obrovské množstvo možností, že by to aj vysoko nadpriemerný pc počítal nehorázne dlho Neutral .

btw: Nemáte niekto, náhodou, prístup k vysoko kvalitnému kvantovému pc s kompilátorom C? Mr. Green
Na počiatku bola prázdna množina.

Odpovědět
Obsah fóra VySemNesmíte » Co se jinam nehodí
Strana 1190 z 2936




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Czech translation by Azu; Revised by drake127

www.elektrocigler.cz | Tisk v Brně | Barel Rock | Bejci.cz | Dětská lékárna