
Zasláno: pá 27. červenec 2007 15:10
Tak algoritmus už takmer funguje(dokáže usporiadať všetko okrem posledného políčka(teda aspoň v tom malom poli 4x4).
/*
Tak už som aj to opravil, algoritmus je hotový a pripravený na použitie.
Teraz už len kúpiť tú blbú hraciu dosku

.
*/
/*2
Človek by neveril, koľko možností riešení má to ukážkové eternity. Tu máte krátky výpis riešení(zďaleko nie celý), ktorý mi vypľuľ môj algoritmus:
kód: 1(0) 10(1) 15(1) 4(3)
9(0) 6(2) 5(1) 13(2)
12(0) 7(3) 8(0) 11(2)
3(1) 14(3) 16(3) 2(1)
1(0) 10(1) 15(1) 4(3)
9(0) 6(2) 5(1) 13(2)
12(0) 8(3) 7(0) 11(2)
3(1) 14(3) 16(3) 2(1)
1(0) 10(1) 15(1) 4(3)
9(0) 6(3) 7(2) 13(2)
12(0) 5(2) 8(0) 11(2)
3(1) 14(3) 16(3) 2(1)
1(0) 10(1) 14(1) 2(0)
9(0) 6(3) 8(2) 16(2)
12(0) 7(2) 5(3) 15(2)
3(1) 11(3) 13(3) 4(0)
1(0) 10(1) 15(1) 4(3)
9(0) 6(3) 8(2) 16(2)
12(0) 7(2) 5(3) 14(2)
3(1) 11(3) 13(3) 2(1)
1(0) 10(1) 14(1) 2(0)
9(0) 7(3) 5(1) 16(2)
12(0) 6(1) 8(3) 15(2)
3(1) 11(3) 13(3) 4(0)
1(0) 10(1) 15(1) 4(3)
9(0) 7(3) 5(1) 16(2)
12(0) 6(1) 8(3) 14(2)
3(1) 11(3) 13(3) 2(1)
1(0) 14(1) 15(1) 4(3)
9(0) 7(2) 5(1) 13(2)
12(0) 6(2) 8(0) 11(2)
3(1) 10(3) 16(3) 2(1)
1(0) 14(1) 10(1) 2(0)
9(0) 7(2) 8(0) 11(2)
12(0) 6(3) 5(2) 15(2)
3(1) 16(3) 13(3) 4(0)
1(0) 14(1) 15(1) 4(3)
9(0) 8(2) 5(1) 13(2)
12(0) 6(2) 7(0) 11(2)
3(1) 10(3) 16(3) 2(1)
1(0) 14(1) 10(1) 2(0)
9(0) 8(2) 7(0) 11(2)
12(0) 6(3) 5(2) 15(2)
3(1) 16(3) 13(3) 4(0)
Vysvetlivky k výpisu:
Číslo pred zátvorkou značí poradie čísla v hracom poli(ro by malo byť na zadnej strane každej časti). V tom internetovom to ide po rade(1,2,3,4,...16), najprv riadky po skončení riadku sa prejde na ďalší stĺpec. Číslo v zátvorke značí, koľkokrát treba to puzzle otočiť(doprava).
*/