p!p@
Zasláno: pá 3. červenec 2009 21:09
Takže jmenuju se Pavel (příjmení vám neprozradím, ale garantuju vám, že punkovější příjmení nenajdete..

) a narodil jsem se v nakrásnějším městě na Moravě (ne, Brno to není!

) někdy na konci 20. století...
Jsem pořád ještě student a v současné době studuji na 2. nejstarší univerzitě na sever od Alp. Nestuduju tam žádnou měkkou filozofii, ale pořádně tvrdý obor, a to tak tvrdý, že je dokonce ve vyjmenovaných slovech!
Moje zájmy:
Rád rozebírám věci, dokud nepřijdu na to, jak fungují.. občas je ale problém je složit zpět, protože často nějaké díly přebývají..

Takhle dopadl i můj Siemens M65..
Na předpředpředposledním srazu Siemensmanie jsem vyhrál BenQ-Siemens EF81

a Einex mi to závidí doteď.
Teďka mám několikáte HTCčko, na kterým se toho dá dělat mnohem víc.. a navíc protože je to skoro taková cihla jako SXG75, tak se s tím dá v klidu i zabít cigán..
mno, hudba jakou poslouchám - Vždycky jsem poslouchal Punk, Rock, Metal a tak... Vyrostl jsem na Black Sabbath, který mi tata pouštěl ještě když jsem byl v kolíbce...

Chodím často na různý Rockový, metalový a punkový koncerty.. no, moje nejoblíbenější skupina je Degradace, a pak Nežfaleš, dál Houba, Volant, Totální nasazení, Punk Floid a nebo The Fialky. Ze zahraničních třeba Ramones, The Clash, Misfits a podobné... Na gymplu jsem byl členem punkové kapely (jméno je tajné, ještě byste si to vygoogili

) - bohužel asi po půl roce jsme zjistili, že nemáme čas, a že neumíme hrát a nemáme cit pro rytmus jako Rytmus, tak jsme toho nechali...

Můj vkus se ale vyvíjí - poslední dobou ujíždím na všem možným - třeba na žánru jménem psychobilly... To co právě poslouchám můžete vidět v mám podpisu, nebo na mém profilu na Last.fm...
Kdysi dávno jsem si hrál na to, že jsem emo a balil na to emařky, ale teď z toho mám deprese a chci se kvůli tomu podřezat...