
Zasláno: st 4. květen 2011 10:21
Snažím se pochopit, jak se dělá s OpenGL... Už se mírně chytam, ale je to teda vážně na palici...
Takhle nějak se vykreslí čtvereček, je to jednoduchý
kód: float[] triangle = new float[] { -1.0f, -1.0f, 0.0f, 1.0f, -1.0f, 0.0f, -1.0f, 1.0f, 0.0f, 1.0f, 1.0f, 0.0f };
gl.LoadIdentity();
gl.Translatef(0.0f, 0.0f, -6.0f);
fixed (float* trianglePointer = &triangle[0])
{
gl.EnableClientState(gl.GL_VERTEX_ARRAY);
gl.VertexPointer(3, gl.GL_FLOAT, 0, (IntPtr)trianglePointer);
gl.DrawArrays(gl.GL_TRIANGLE_STRIP, 0, 4);
gl.DisableClientState(gl.GL_VERTEX_ARRAY);
gl.Flush();
}
Mimochodem, jinak jsem to dělal v GDI, kde se čtvereček dělá takhle

:
kód: g.FillRectangle(new SolidBrush(Color.White), 0, 0, 10, 10);

Zasláno: čt 6. říjen 2011 21:10
Hele, není nějakej jednoduchej, nejlíp českej tutorial, jak dělat aplikace na Androida a ideálně jak na něj co nejjednudušeji převést program v C#?
Ne, že bych to chtěl hned, ale do budoucna, až pořídim Androida, bych na něj rád přepsal i svůj geoprográmek, jelikož o ničem pořádným (offline) na geocaching pro Androida jsem se zatím nedoslech.