
Zasláno: po 5. červen 2006 18:33
Pato napsal: bože, iba zmeniš nazov toho suboru na PinInputAnimation.gif. - blbla lebo sa mi to nechcelo kopirovat
Sry,zle som to pochopil,nabuduce sa vyjadruj presnejsie.

Zasláno: po 5. červen 2006 18:47
lion napsal: BenQ-Siemens servis dost přitvrdil (dočteš se o tom na SM) právě kvůli takovým lidem, jako seš ty, takže bych se o to vůbec nepokoušel. Je to jako kdybys koupil nový auto, rok a půl s ním jezdil a pak se ho snažil vnutit zpátky prodejci s tím, že chceš zpátky všechny peníze...
Toto by som vobec neriesil,keby sa mi uz dvakrat nepokazil na tu istu chybu.
Nikdy nevies,kedy mi zacne znova blbnut,preto sa ho chcem zbavit,aby ma neprekvapil vtedy,ked ho budem najviac potrebovat.
A to,ze BenQ-Siemens takto pritvrdil v servisoch,je len a len chyba Siemensu,ze nevie vyrobit kvalitne mobily(pravdaze,najde sa vynimka)-to je uz jeho vec.Ale,ze musim davat dvakrat mobil pre tu istu chybu do servisu,tak to je uz na zamyslenie.
Naopak neuznavam takych ludi,ktory maju kvalitne mobily bez vyrobnych chyb a nicia ich len preto,aby zo servisu ziskali prachy spat.
Mne je uplne jedno,ci mi vratia cash spat,alebo nie.