Zasláno: ne 11. únor 2024 23:35
Takže to není novinka? Abych za to mohl dostat míle, tak to musím asi koupit přímo přes Lufthansu, že?
Jinak to určitě nějak souvisí s greendeal snahou protlačit rychlovlaky místo letadel... Jako zrovna ve Frankfurtu to smysl má, když můžete přímo z letadla přestoupit na rychlovlak. Škoda, že se něco takového neplánuje v Praze. Místo vlakových terminálů někde v polích by vysokorychlostní trať Praha - Drážďany měli vést přes letiště. Ne tam protahovat jen lokálku do Kladna. Určitě by to přidalo víc cestujících letišti. Takhle lidi z Brna radši letí z Vídně a lidi z Ostravy radši z Katowic. A nám z Olomouce to je jedno, protože Vídeň je sice o hodinu dál, ale zato tam toho lítá víc...
Zpoždění 40 minut? Tak to je pohoda. U DB by se něco takového nikdy nemohlo stát, jelikož ti pořád jen stávkují...
za posledniho půl roku snad počtvrté. Někdy i celý týden. Je super, že v Německu chtějí železničáři donutit koupit si auto i ty nejzarytější fanoušky železnice...
Alespoň někdo něco dělá pro německý i český automobilový průmysl...
Jinak tu stránku Babitron vidím poprvé. Docela cool. Koukám, že v tuhle noční hodinu se po kolejích pohybují 4 vlaky a 1 autobus náhradní autobusové dopravy. To je docela škoda.
Třeba do Wixhausenu jezdí S3 z Frankfurtu a Darmstadtu každou půl hodinu a to i přes noc. To naše Olomoucká linka, která se shodou okolností jmenuje taky S3 jede naposledy v 23:07 a pak až cca ve 4:30.
Pokud člověk chce do hospody, tak buď musí odejít brzo a nebo čekat až do rána...
»
Příspěvek byl poslán z mobilního VSN