Fyzikální model ze hry Rigs of Rods přepracovaný do herního enginu CryEngine3. (Starší CryEnginy poháněly hry jako FarCry nebo Crysis.)
Poškození aut a dalších objektů v něm vypadá téměř realisticky. Otázkou je, jestli člověka bude bavit hraní, když s autem ťukne do stromu a ono už dál nepojede.
Teď jsem náhodou zjistil, že už od srpna existuje funkční demo s několika mapama a autama, případně se dá za 11 eur (~300 Kč) pořídit přístup do alpha verze. Tím časem získáte i plnou verzi. Web: http://www.beamng.com/
Pecka
Ještě aby k tomu přidali opravdu reálný chování aut (po vzoru třeba Gran Turisma), bylo by to supr.
Akorát tady mají to auto asi ze dvou kusů, nějak moc se jim kroutí korba oproti kabině
Nice! Aspoň mě by to teda mega bavilo! Čelní náraz do zdi v nemalé rychlosti, který končí krvavým flekem od hlavy, oklepáním se a opětovném nasednutím a pokračováním v jízdě (autem zkráceným o pár cm) přichází o svou vtipnost a schopnost svým efektem uchvátit docela rychle.