ÚvodČlánkyFórumMapa členůVtipyBlbinkyFAQAutořiKontaktRSS

Bulvár: New Trabi - legenda opět ožívá!

23. srpna 2005, Roman Gregor
Tak tohle nikdo nečekal. VW koupil další legendární továrnu včetně práv na legendární značku. Vedení nelenilo a již nyní slibuje oživit legendární vůz - známý bakelitový Trabant.

Na tiskové konferenci v Berlíně minulý týden představil šéf Volkswagenu Bernd Pischetsrieder nečekanou zprávu. Jím vedený koncern koupil za neuvěřitelných 410 milionů EUR známou továrnu ve Zwickau včetně práv k používání tamní legendární značky.


Bernd Pischetsrieder představuje novinářský kit o novém vozu


Na tiskové konferenci Pischetsrieder informoval, že ve vývojových dílnách továrny ve Zwickau (nově nazvané VEB Bakelitischewerkelegend GmBH) již probíhá vývoj nástupce původního vozu nazvaného New Trabi.
Našim redaktorům se však podařilo zjistit, že skica na novinářském kitu nepochází z pera vývojářů Volkswagenu, ale jedná se o vůz, který již v roce 1987 ve formě prototypu vyrobili východoněmečtí soudruzi a který má nyní k dispozici Volkswagen. Má snad být nový vůz tomuto prototypu podobný?


Špionážní fotografie východoněmeckého prototypu nástupce Trabantu 601


Z odpovědí zástupců koncernu na palbu novinářských otázek (redaktoři VSN byli na místě samozřejmě také) vyplynuly některé zajímavé informace:

Nelze předpokládat, že New Trabi bude kráčet ve stopách svého předchůdce, jako lidového vozu. Vedení chce spíše zopakovat úspěch nového brouka. Očekávejme, že za retro model opět zájemci slušně zaplatí. S původním modelem však New Trabi bude mít společné jen zásadní vzhledové rysy. Půjde o zcela nový vůz postavený na podlahové plošině Golfu V. Stejně jako u Trabantu 601 se nepočítá s čtyřdveřovou variantou. Zda přijde New Trabi Variant (kombi) záleží na ohlasu základního modelu.
Výbava nového vozu by měla zahrnovat volitelně všechny myslitelné vymoženosti dnešní doby. ABS, ASR, EDS či 4 airbagy budou bezpečnostním standardem u všech variant výbavy. Elektrická výbava, dvouzónová automatická klimatizace, bixenonové světlomety, dvě varianty satelitní navigace a mnoho dalšího. To je jen několik položek s připravované doplňkové výbavy.

Ohledně materiálu použitého na karoserii na dlouhé a neodbytné naléhání novinářů (především redaktorů VSN) sdělil šéf jen, že karoserie v rámci tradice značky nebude plechová, ale nebude již pochopitelně ani z tehdejšího Duroplastu.

Pokud jde o motorizaci nového vozu, nebyl bohužel šéf Volkswagenu sdílný vůbec. Můžeme se tak jen dohadovat, zda můžeme očekávat osazení moderních koncernových pohonných jednotek TDI, FSI či známého dvacetiventilu od Audi. Můžeme se těšit na New Trabi RS či New Trabi GTI?

Další informace o připravovaném vozu se pokusíme zjistit co nejdříve a opět vás informovat.

POZOR NOVÉ!!! Sestavte si vlastního New Trabiho v konfigurátoru výbav podle svých představ a finančních možností.
Autor
Roman Gregor
Roman Gregor
Vydáno 23. srpna 2005
Sekce: Bulvár!
Zobrazeno 9472×
Počet příspěvků v diskusi: 34 Zobrazit diskuzi
Průměrné hodnocení: hodnocenihodnocenihodnoceni 4.7 (hodnoceno 3×)
27.08.2005 19:48minaZobrazit Aaa zásadní přehlédnutí, du na to ještě jednou :D
27.08.2005 19:14romulusZobrazit Tys nečetl článek? Tam bylo uvedeno, že už z duroplastu nebude...
26.08.2005 20:05minaZobrazit No na to že trabant byl volksvagen aus DDR se mi ty ceny zdají celkem dost přeprásklý-ale…
26.08.2005 19:57GinzoZobrazit mne sa podarilo 1 342 100,-Kč :mrgreen:
26.08.2005 19:39kenasZobrazit Weitlessův článek o konfigurátoru Hummeru mně inspiroval k tomu, abych se ještě k Trabimu…
» Zobrazit fórum | Poslat příspěvek

© 2005 - 2024 VySemNesmíte.cz, Design: © 2009 jenda^^
Nikdo nesmí bez souhlasu autorů kopírovat grafiku, texty ani cokoliv jiného z těchto stránek. Veškeré informace uveřejněné na těchto stránkách jsou určené pouze pro vzdělávací účely a nesmí být použity pro komerční využití nebo v rozporu se zákony. Autoři nenesou odpovědnost za nevhodné použití dat z těchto stránek. Podrobnější podmínky.